Fel hotell

Så sitter man då här på självaste julaftons natt och gör i stort sett inte ett skapandes skit på mosebacke. Majk och Bast sitter och inmundigar dryckjom och ordbajsar. Själv sitter jag I repan och har tittar på familjen Teutul och deras förehavanden I O.C Choppers. Det är inget jag föredrar att göra en afton som denna. Jag vore hellre hemma med min familj, men idiotsnäll (för mycket pepparkakor) som jag är gick jag med på att jobba någon natt under julen. Faan det ångrar jag bittert just nu. Sitta här på "fel hotell", yra runt och inte hitta ett skit. När man dessutom måste komma hit och städa upp efter andra inkompetenta nattisar som inte gör vad de borde gör inte saken ett dugg bättre. Blä!


Jag jobbar ytterligare en natt sedan bär det som sagt av till Oskessamn för lite samkväm med min mor och far. Det är inte utan att man längtar lite hem till byn.


Kommentarer
Postat av: Jonsters son

Vad är ordbajsa din pappa?

E

2008-12-25 @ 13:15:24
Postat av: Jonster

Jo min son, det är något som både jag och Majk är väldigt duktiga på - prata en massa strunt :D

2008-12-26 @ 03:59:56
URL: http://jonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0