Jag har fått en tagg...

I Aftonbladet har jag kunnat se en massa små rutor som i det närmaste ser ut som om en mås skitit i tidningen. De är vad invigda kallar för en tagg. I samma press läser man emellanåt hur fantastiskt tufft och enkelt det är att tagga. Nu är det känt att jag inte är så stark i mitt sinne att jag kan stå emot mer eller mindre puckade tekniska lösningar. Jag måste helt enkelt testa. Här är resultatet.


För den nyfikna är det bara att sätta igång. För den som inte vet vad det här är utan också tycker att det ser ut som om en mås med dålig mage flugit förbi kan du följa länken, läs och häpna ;)

Tagga med mobilen
Skapa en egen tagg
Undrar du fortfarande vad faan det här är och har ytterligare frågor om tjänsten kan du kolla in Aftonbladets FAQ här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0