Jag är kanske en terrorist...

Nu är Island ett terroristland. Kul för NATO som har baser där, vad faan ska det göra med dem? Ska man passa på att kasta ut Island från NATOsamarbetet nu? Om man nu kan stämpla ett land som Island som terrorister för att man av ekonomiska skäl fryser likvida medel för några stackare så kan vi på samma sätt resonera att Sverige är ett land som hyser en hiskelig massa terrorister.


Svenska Försäkringskassan har under en längre tid brottats med enorma problem att betala ut pengar och agerat på ett sätt som närmast kan liknas vid att man fryst likvida medel för människor. Det borde innebära att man kan stämpla hela Försäkringskassan som en terrororganisation på samma grunder som Storbritanniens premiärminister Gordon Brown stämplat Island. Om jag nu till slut får loss pengar från Försäkringskassan så blir jag per automatik en terrorist själv, jag är ju då stödd av en terroristorganisation. Det är en ganska kul tanke må jag säga...

//En terroist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0