S.O.S

Idag ska jag försöka ta mig igenom steg tre i en femstegsraket till rekrytering. Jag har klarat av personlighetstestet och intelligenstestet *hoppsan*, om allt går min väg så klarar jag dessutom av första intervjun för att sedan gå till stress-/simultankapacitetstest och därefter den andra intervjun. Det var länge sedan jag kände att jag var så här nära att komma ifrån hotellet, så nu jädrar gasar vi! Kl 1300 ska jag vara pigg och alert nog för att vara mig själv och kunna svara vettigt och sakligt. Innan jag kommer till det stadiet ska jag klara av natten, lämna barnen på respektive förskola, ta mig hem till sängen. Väl I sängen ska jag sova mycket, hårt och länge för att när klockan ringer studsa upp som en möbelfjäder. Nu får alla hålla tummar och tår för att det går bra...

... klart slut.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaa, lycka till!!

2008-10-08 @ 08:50:58
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0