Vi vanliga då?

Varför åker Johnnie Krigström och Matthias Särnholm runt till kändisar av alla de slag och pimpar deras boningar? Har inte de pengar så det räcker till att på egen hand bekosta renoveingen. Dessutom skulle de säkert få bestämma allt själva så det blev som de ville och inte behövde sälja allt på blocket. Carolina Gynning är inte lite otacksam och beter sig som en bortskämd skitunge. Jag begär inte mycket men Johnnie och Matthias är välkomna hem till min familj när som helst och göra i ordning. Jag lovar att inte sälja det  och kalla det skit.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Mmmm tänk vilken dröm om någon hade kommit hem och hjälpt en stajla upp det rum som känns helt omöjligt för mig(ensam mamma som köpt hus),så jag säger också välkomna(ler).

Tyckte iof att det var roligt att se när de var hos kändisar men Carolinas uttryck här om dettta nä det hade varit bättre om hon hållit tyst faktiskt!!!

2009-02-21 @ 08:25:23
Postat av: tina karlsson

Jag har två stors stora önskninar till johnny och mattias.Vi flyttade in i våran lägenhet för två år sedan. och får inte någon ordning i lägenheten.

Den är så otroligt dumt planerat,att min 16 åriga son, måste gå igenom mitt sov rum, för att komma till sitt rum, när vi flyttade hit, bara längtade jag efter att få ett eget sovrum.

Har sovit i vardagsrummet i tio år, och inte haft någonstans att bara vara för mej själv, och att kunna ha mina saker i ett rum,så jag får ha dem i fred.

Har möblerat om och tillbaka, men har totalt gett upp nu, nu sover jag i soffan i vardagsrummet, och alla hemma har givit upp,om att vi någonsin skulle få så som vi ville ha,och kunna trivas hemma, är ständigt bråk om de vill titta på film,och jag vill sova,för där sover jag. nu ska dottern flytta med sin pojkvänn,och har tappat all fantasi över den hår legenheten, då står ett tomt rum helt tomt,med dörrar på tre väggar och ett fönster på en, behöver sååå mycke hjälp,innan jag snart drar av mej allt hår, för jag har tappat min insperation...Ps:: Har en bror som oxå är i total removering, han har kvar de gamla 60 talets bruna tapeter,golven går inte att få rena,de är så utslitna.kyloch spis håller på (precic) somhemma hos mej att falla sönder.min bror har haft sina julgardiner och jul blommor (plast) sen 6 jular, då vi var dår och pyntade om hos honom, han behöver en kick där bak,han är själv målare,snickare ,men det blir datan när han kommer hem, han har oxå en kompis som separerade för ca fem år sedan,som bor däri vardagsrummet, och han har en son somkommer varannan helg, och lovar att jag skulle gråta floder om de bara skulle få lite nytt... Så jag ber på mina bara knän ...hjälp oss

och Ps: gynning har ingen moral i kroppen, skäms över henne att klaga. hon har ju råd att ta dit en firma somfixar de som hon vill ha, att sälja sakerna ni gjort till henne,förstår inte, hon kan få byta plats med mej en dag,och sova i en soffa, inget privatliv, inga pengar, så hon inte ens kan köpa en blomma att ställa i fönstret, och bara njuta och bli glad för en sån sak, de gör vi, de få gångerna när vi har råd...

Så snälla snälla,hjälp oss,ta med simon, bara älskar hans färgval,starka färger.. kram



Mvh tina karlsson

2009-04-12 @ 01:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0