Farbror...

... har jag blivit. Det är dock inte min bror som fått barn, vilket är ganska naturligt då jag inte har någon bror. Det är frugans bror med sambo som lyckats med konststycket att producera en liten kille som ännu inte blivit kallad något mer seriöst än "pissenisse" ( jag misstänker att killen övar brandsläckning medels egen slang) av sin mer än måttligt stolta far. Killen kom till världen något tidigt men är tydligen en stark och kaxig sak i alla fall. Hela familjen spenderar nu mesta tiden med att hänga på SÖS och chilla lite. Övrig familj hade för avsikt att åka upp och fira av farsans 30-årsdag nästa helg. Den festen har nu av en liten men ack så söt anledning blivit lite skjuten på framtiden. Han får helt enkelt vänta på sina presenter och under tiden rekomenderar jag mantrat *den som väntar på något gott, väntar alltid för länge*.

Dementerar smeknamnet Pissenisse, det ska tydligen vara Pissnisse *skratt*

Kommentarer
Postat av: Vän av ordning.

"Pissenisse" har jag då inte hört någon kalla den lilla sötnosen. Det slank visst med några stavfel den här gången... ;-)

2008-09-04 @ 23:34:57
Postat av: Jonster

Stavfel? Det vet jag inte, men jag är inte sämre än att jag kan ändra på dyliga styggelser ;)

2008-09-05 @ 01:04:48
URL: http://jonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0