Kungliga Hufvudstaden, here we come

Nu är det fredag morgon och helgen står och paniskt bankar på dörren. För min del är det faktiskt också helg (det är inte alltid min helg infaller och stämmer med alla andras). Jag soch familjen ska fira helgen med att åka till kungliga Hufvudstaden för att träffa vänner och sörpla kräftor och kanske få mig en och annan snaps till livs. Vi kommer att bo på Scandic Infra City. Hotellet har Scandinaviens största tropiska innomhusträdgård i vilken restaurangen är belägen. Jag tror grabbarna kommer att gilla det skarpt. Jag hoppas nu på bra väderlek för både bilköra och kräftlekar.


Blippeti-blipp… sprak… over and out


Kommentarer
Postat av: Roth

Nu har jag läst in mig på bloggen... heheh.. nu har jag koll igen.. jag kanske inte kan va där.. men jag kan ju alltid hålla koll på var du är och vad du hittar på.



Hojta nästa gång ni är i huvudstaden!

2008-09-28 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0