Vem faan kör ångvält mitt i natten?

Tja, här sitter man på jobbet och fryser som en hund. Har en timma kvar till hemgång och känner mig som ett överkört bananskal. "vem faan kör ångvält mitt i natten?" Runt  03.00 började jag frysa och inte alls må tårta. Ett tag trodde jag att jag ätit något skumt då jag kände mig lite skum i magen. Nu har jag dock funderingar på om jag bara fått någon annan slags influensa (värker i lederna). Det här har jag definitivt inte tid med, fredag morgon och som grädde på moset är det en ledig helg. *faan* Tanken var att jag skulle ta mig till Stockholm och hälsa på en väldigt god vän (som jag saknar fikastunder med varje dag) Just nu är odsen väldigt höga på att jag kommer iväg. *Den som lever får se* Näe nu vill jag bara hem och få en kram av fru och barn för att sedan krypa ihop i fosterställning under täcket och tycka lite synd om mig själv...

Har jag dessutom lite tur så kommer brevbäraren varit förbi, lagom till jag vaknar,  med ett litet paket laddat med "Death Magnetic" hoppas hoppas.


Kommentarer
Postat av: Johanna

daten... tja.. får vell bli en föjetång på min sida .. så den som läser får se ;)

2008-09-15 @ 10:35:28
URL: http://vargen.bloggspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0