Naturis is the shit

I dag har helafamiljen varit ute i friska luften med de tyska vännerna och åkt skridskor på sjöis, närmare bestämt på Landsjöns eminenta is. Jag får nog erkänna att det var väldigt länge sedan jag upplevde en sådan fin naturis, helt blank och fin. Förklaringen till detta kan nog hittas i att det i nästan 14 dagar varit minusgrader utan tillstymmelse av snö. Det bör ses som det ultimata klimatet för bra naturis. Dagen till ära var inte överdrivet kall. Temperaturen höll sig runt -3 grader med lite lätt sjöbris. Nu är familjen hemma med snuvig näsa och trötta ben. I morgon börjar vardagen, jullovet är slut. Ungarna börjar på förskolan och frugan går till jobbet. Jag vill samtidigt passa på att poängtera att jag bara har två nätter kvar under scandiansk röd flagg. På måndag börjar jag min anställning på SOS Alarm AB *gött*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0