Nu drar det ihop sig...

... jag har precis kommit hem från SOS med mitt nya 6-veckorsschema och den nya uniformen. Persedlarna sitter som en fläskläpp med ett litet (läs stort Red. anm.) den stickade tröjan var stort som ett flaggskepp. Jag tog tre steg och sedan rörde sig tröjan. Jag insåg ganska snabbt att jag hade två alternativ, antingen byta eller äta mycket, mycket mer. Jag valde "dock byta-alternativet" När jag tittar på schemat inser jag till min förvåning att jag bara har en hel natt på 6 veckor!! Hur faan ska det gå till å vända dygnet till den ljusa sidan. "Once you go night you'll never return" eller nått i den stilen. hahaha... Näe skämt åsido det känns fantastiskt skönt att inte ens behöva jobba några helger närmaste 6 veckorna. I natt går jag på näst sista passet på Scandic - "Guttare än kräm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0