Nu har jag brutit ytterligare ett sigill

Då kan jag berätta att jag tagit oskulden på min avskedsgåva, Old Pulteney 12y. Omdömet då? - frågar sig vänner av ordning. Som frugan sa "den var inte så hemsk" vilket bör ses som ett fantastiskt gott betyg. Själv upplever jag den som en "snäll" whisky med toner av torkad frukt, liten rökighet och aningen sherry. Det är helt klart en positiv överraskning och något som jag varmt kan rekommendera, även till nybörjaren.


Mad Majk - Den här är verkligen värd en plats i hyllan. Byt ut Irländaren Red Breast mot den här högländaren och du gör inte bort dig.


Kommentarer
Postat av: Majk

Chuu Vato



Jag gör bort mig allt som oftast och det bjuder jag på frikostigt.Röda tuttar är egentligen bättre än få kan förstå och att putten var bra fattar Kent å jag. En Connoisseur har mkt vi kan sakna men fyllan värmer ändock bäst, så länge den intages på rätt sätt. Smör Ost och Sill,/MM

2009-01-11 @ 00:46:13
Postat av: Jonster

Mad Majk... fylleinlägg kan bli ganska kul i efterhand... haha

2009-01-11 @ 09:52:16
Postat av: MM

Jag tycker att jag fick till det rätt bra ;0)

2009-01-11 @ 17:16:55
Postat av: CrimsonAnna

Tilåt mig att berömma nya designen:) Grått och turkos är en höjdarkombo

2009-01-17 @ 09:40:33
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0