Tack och hej...

I går var det fredag och jag slutade mitt jobb på Scandic Portalen. Efter att jag sovit hela förmiddagen var det lite "tack-och-stick-nu-fika" i receptionen. Vi svullade på en stor princesstårta och bälgade kaffe som vore det den yttersta dagen. Det visade sig att man hade samlat ihop till en liten gåva i form av en whisky
  
- tack så mycket! Kvällningen fortsatte med att jag och Vaktis kvistade över till Jensens Böfhus och åt oss en bit mat. Efter maten strålade vi samman med Mad Majk och så var det dags att gå in till Atlantis för lite relaxande och massage, huwa va gôtt det var. Min massör hintade mig dessvärre om att min axel antagligen behövde en liten översyn av en kiropraktor, jag har tydligen på tok för dålig rörlighet i den. Jag är väl medveten om att den är lite risig. Jag knosade till den på något sätt i sommras när jag lekte med ungarna på studsmattan. Vi får väl se om jag tar tag i mitt liv och kollar upp den. Kvällen/natten avslutades med att fylla på med lite alkohol i blodomloppet. Lobbybaren först och sedan Karlssons. Jag måste tillstå att jag hade en höjdarkväll med mina forna kollegor. Tack ska ni ha alla...

Nu kommer jag förvisso inte sluta drälla omkring nere på Portan, jag har för många vänner där... Mig slipper ni inte undan så lätt, må ni tro.

                                                                                                                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som ni hade det trevligt. Jag kunde tyvärr inte komma på din lilla avslutning, den där skolan ställer till det ibland:) Hoppas du nu ska trivas på SOSan! Och som sagt så lär vi ju ses i repan, om än på andra sidan disken:)

2009-01-10 @ 16:39:05
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Så trist att du slutat nu, men skönt för dig och family :-) Blev lite besviken att ingen samlat ngt til ldig men det hade de visst gjort synd att de inte frågade oss andra om vi ville va med :-( Ha det bra Hälsa La familia Kram Magda

2009-01-10 @ 17:15:17
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0